امروز : دوم اسفند ماه سال 1402
image بانک

توسعه خدمات بانکداري بر بستر "همراه شهر پلاس" با هدف گسترش مشتريان خرد




معاون فناوري اطلاعات بانک شهر، افزايش خدمات رساني به شهروندان با طراحي محصولات نوين بانکي را يکي از استراتژي هاي مهم اين بانک اعلام کرد و گفت: توسعه خدمات بانکداري بر بستر "همراه شهر پلاس" را با هدف گسترش مشتريان خرد در دستور کار داريم.

به گزارش بانک امروز به نقل از روابط عمومي بانک شهر، حسام حبيب اله با بيان اين مطلب گفت: وابستگي صرف يک بانک به منابع شرکت ها و سازمان ها موجب ناپايداري منابع مي شود؛ در همين راستا بانک هايي موفق هستند که بتوانند منابع مشتريان خرد را در سبد منابعي خود افزايش دهند.
وي با تشريح ابعاد استراتژي بانک شهر براي توسعه مشتريان خرد، بيان کرد: دسته اول اقدامات بانک شهر ناظر به توسعه ابزارها و کانال هاي بانکداري ديجيتال است. دسته دوم اين اقدامات مربوط به توسعه زير ساخت هاي مديريت مبتني بر داده و کلان داده است که براي اين موضوع پروژه هاي مهمي در دست اجراست.
حبيب اله همچنين از توسعه خدمات بانکداري بانک شهر بر بستر همراه شهر پلاس به عنوان يکي ديگر از برنامه هاي اين بانک براي توسعه مشتريان خرد خبر داد.
وي افزود: موبايل بانک بانک شهر از دو سال گذشته با همت همکاران ما در فناوري اطلاعات بانک و حوزه امور سازمان بانک شهر با نام جديدي تحت عنوان همراه شهر پلاس فعاليت خود را آغاز کرده و تا امروز نيز مراحل و فرآيند تکميلي رشد آن طي شده است.
معاون فناوري اطلاعات بانک شهر ضمن تاکيد بر توسعه ابزار پرداخت موبايلي اين بانک گفت: همراه شهر پلاس يک ابزار بانکي کامل است اما اين نياز احساس مي شد که بانک شهر از يک نرم افزار کاربردي تخصصي براي پرداخت الکترونيک هم برخوردار باشد که به اين منظور نرم افزار مربوط به آن به زودي در رويدادهاي آينده رونمايي مي شود.
حبيب اله ادامه داد: توسعه شبکه پرداخت الکترونيکي بانک شهر که مبتني بر دستگاه هاي کارت خوان و درگاه هاي آر پي جي است، در دستور کار قرار دارد. به اين منظور به زودي ناوگان کارت خوان بانک شهر در سراسر کشور نوسازي مي شود و همچنين تعداد اين دستگاه ها به سرعت افزايش مي يابد.
وي اظهار کرد: مشتريان زيادي هستند که با بانک شهر کار مي کنند و علاقه مند هستند که دستگاه هاي کارتخوان مورد استفاده آنها متصل به بانک شهر باشد؛ از اين رو با توسعه اي که در اين بخش ايجاد مي شود اين نياز مشتريان مرتفع مي شود.
معاون فناوري اطلاعات بانک شهر در پايان تاکيد کرد: توسعه زيرساخت هاي بانکداري ديجيتال و توسعه خدمات فناورانه و حضوري مي تواند بانک شهر را در توسعه لايه مشتريان خرد ياري کند.

  • برچسب ها