امروز : دهم اسفند ماه سال 1402
image بانک

شخصي‌سازي نيازهاي مشتريان بستر فعاليت‌هاي فرداي بانک صادرات ايران است

?نشست تخصصي معرفي محصولات، ظرفيت‌ها و خدمات نوين بانک صادرات ايران در کيش اينوکس???? با ارائه توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي جديد اين بانک و شرکت‌هاي ابزاري با تاکيد بر شخصي‌سازي خدمات بر اساس نيازهاي مشتريان و بنگاه‌هاي اقتصادي در تالار خوارزمي مرکز همايش‌هاي بين‌المللي کيش برگزار شد.
به گزارش بانک امروز به نقل از روابط‌عمومي بانک صادرات ايران، مهدي اقبالي‌راد، معاون شعب در اين نشست که با حضور مديران بانک، مديران عامل و کارشناسان شرکت‌هاي تابعه بانک، فعالان بازار سرمايه، کارشناسان شرکت‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد، با بيان اينکه مدل‌هاي مختلف کسب و کار در دنياي بانکداري به سرعت در حال تغيير و تحول است، گفت: بانک‌ها در مسير تحول ديجيتال در صف اول قرار دارند و بانک صادرات ايران نيز گام‌هاي بلندي را در اين مسير برداشته که نتايج آن قابل رصد و رؤيت است.

36587451456.jpeg

وي تاکيد کرد: ظرفيت‌هاي شرکت‌هاي تابعه بانک از جمله مهمترين ابزارهاي قابل دسترس بانک‌ها است.

اقبالي راد افزود: آنچه که امروز در ارائه خدمات نسل چهارم خدمات بانکداري مورد توجه است، ارائه خدمات بر اساس نياز بنگاه‌هاي اقتصادي و مشتريان و عمدتاً بر شخصي‌سازي خدمات استوار است و برطرف کردن نيازهاي مالي و بانکي مشتريان، بستر فعاليت‌هاي فرداي بانک صادرات ايران است.

در اين نشست قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي بانکداري ديجيتال به ويژه خدمات نوين نوبانک، اکوسيستم بانکداري باز، اهم خدمات در بانکداري باز، تشريح قابليت‌هاي کارت تجاري، سامانه توثيق الکترونيکي دارايي‌هاي بانک صادرات ايران با توجه به داشتن ?? ميليون حساب، ?? ميليون کارت فعال، درگاه‌هاي مختلف بانکداري الکترونيک توسط اميرحسين آقامحمدي، رئيس اداره کل خدمات نوين بانکي بانک صادرات ايران تشريح شد.

517684861.jpeg

وي با معرفي قابليت‌هاي جديد نئوبانک صادرات ايران از انتشار عمومي اپليکيشن اين خدمت جديد از اول آذر ماه خبر داد.

آقامحمدي تعداد تراکنش‌هاي روزانه در بانک صادرات ايران را ?? ميليون اعلام کرد و افزود: بيش از ?? درصد اين تراکنش‌ها بر بستر اپليکيشن موبايلي همراه بانک انجام مي‌شود.

فريدون صالحيان ، رئيس اداره کل بانکداري خرد و بازاريابي بانک صادرات ايران به عنوان دبير اين نشست با اشاره به جايگاه و اهميت تقويت زيرساخت‌هاي بانکداري جامع و نقش مؤثر آن در اختصاصي سازي خدمات بانکداري در دنياي امروز گفت: توجه بانک صادرات ايران به ارائه خدمات بانکداري جامع با ساز و کارها مختلف دنبال مي‌شود به نحوي که شرکت‌هاي بزرگ در نزديکترين لايه به ستاد مرکزي بانک صادرات ايران، يک کارمند به عنوان RM (مديرحساب) دارند.

وي همچنين در خصوص مزيت‌ها و کارکردهاي چکنو و استقبال مشتريان بانک از چک امن ديجيتال بانک صادرات ايران، گفت: بر اساس قوانين برنامه هفتم توسعه تا يک سال آينده چک‌هاي کاغذي از گردونه خدمت‌رساني خدمات بانکي حذف خواهد شد.

صالحيان (2).jpeg

وي افزود: پيشرو بودن بانک صادرات ايران در توسعه چک امن ديجيتال، برند چکنو را در نظام بانکداري کشور براي استفاده از چک الکترونيک به صورت انحصاري به خود اختصاص داده است.

در اين نشست مهرداد رضايي، مشاور مديرعامل بانک صادرات ايران در امور بانکداري جامع نيز طي سخناني بر تقسيم‌بندي انواع بانک‌ها از نظر کارکرد و نوع خدمات به هفت دسته، گفت: بانکداري جامع از سال گذشته در بانک صادرات ايران آغاز شد که مشتمل بر بانکداري شرکتي، تجاري، خرد و بازاريابي است که خدمت بانکداري شرکتي در بانک صادرات ايران با توجه به مدل‌هاي اصلاح شده به بيش از ??? شرکت ارائه مي‌شود.

1561451.jpeg

سيد هادي ابطحي، مديرعامل کارگزاري بانک صادرات ايران نيز در اين نشست به تشريح برنامه‌هاي اين کارگزاري در سال جاري پرداخت و از برگزاري برنامه‌هاي آموزشي از جمله آشنايي با بورس، اوراق مشتقه در تفاهم‌نامه با کانون کارگزاران و ارائه مدرک رسمي خبر داد.

وي همچنين رونمايي از سامانه يکپارچه بازار سرمايه به نام بازارياب در اين کار گزاري را تشريح کرد که در غرفه بانک صادرات ايران در برنامه رونمايي قرار دارد.

وي ثبت و رصد لحظه‌اي عملکرد مالي مشتريان را از مهمترين ويژگي‌هاي اين سامانه عنوان کرد.

مهدي ابراهيمي، مديرعامل تامين سرمايه سپهر نيز به تشريح توانمندي‌هاي اين شرکت در حوزه تامين مالي، مديريت ثروت، انتشار اوراق بدهي، تشريح کارکرد صندوق هاي سرمايه‌گذاري و استفاده از امکانات بانک صادرات ايران در فراهم کردن بستر ارائه خدمات بانکي از جمله اعتبارات اسنادي، ضمانت نامه و حتي تسهيلات براي سرمايه‌گذاران پرداخت و تاکيد کرد که نسل نوين خدمات اين شرکت بر ارائه راه‌حل‌هاي مناسب با استفاده از ظرفيت‌ها و محصولات ‌ويژه است.

92651.jpeg

ابراهيمي از راه‌اندازي سامانه ‌ها و نوآوري در ارائه خدمات به بانک‌ها، بيمه‌ها، بورس و صنايع خبر داد و طراحي مدل‌هاي جديد کسب و کار ، ايجاد هلدينگ هاي چند سطحي و اعتلاف راهبردي با مشتريان را از ديگر برنامه‌ها و ظرفيت‌هاي ابن تامين سرمايه برشمرد.

هادي آقابابايي، مديرعامل شرکت پرداخت الکترونيک پاس نيز با تشريح آخرين دستاوردها و قابليت‌هاي اين شرکت از افزايش سهم مبلغي تراکنش‌هاي شرکت پرداخت الکترونيک به ?? درصد در صنعت پرداخت خبر داد و افزود: اين شرکت بيشترين نرخ رشد را در بين ?? شرکت پرداخت الکترونيک در کشور دارد.

36516541.jpeg

وي با اعلام آمادگي براي همکاري با تمامي شرکت‌ها و بانک‌ها براي ارائه خدمات پرداخت، از انتشار اپليکيشن جديد اين شرکت با نام پاسينو در نمايشگاه نظام‌هاي پرداخت در اواخر آبان‌ماه سال جاري خبر داد.

آقابابايي افزود: در حال حاضر شرکت پرداخت الکترونيک پاس با ?? بانک کشور قرارداد همکاري دارد و براي توسعه همکاري با آنها از آمادگي لازم برخوردار است.

تشريح کارکردهاي چکنو ( چک امن ديجيتال بانک صادرات ايران) نيز در اين نشست توسط حامد حاجيلو، کارشناس اداره کل خزانه‌داري بانک انجام شد .

وي با تشريح مزيت‌هاي اين چک براي شرکت‌کنندگان در اين نشست، از تازه‌ترين آمار صدور چکنو توسط مشتريان بانک صادرات ايران خبر داد.

حاجيلو با اشاره به اينکه وابستگي چکنو به نرم‌افزارهاي جانبي از بين خواهد رفت، از صدور بيش از دو ميليون و ??? هزار برگ چکنو توسط مشتريان اين بانک خبر داد و افزود: تاکنون 127 هزار برگ چکنو به ارزش بيش از 11 هزار ميليارد ريال پاس و کارسازي شده است.

وي گفت: رتبه اول واگذاري چک در سامانه چکاوک نيز به بانک صادرات ايران تعلق دارد.

سيدمهدي احمدي، عضو هيئت مديره بيمه سرمد نيز طي سخناني به تشريح قابليت‌هاي اين بيمه و کسب رتبه يک توانگري مالي اين شرکت پرداخت و براي ارائه انواع خدمات بيمه‌اي به شرکت‌ها اعلام آمادگي کرد.

اين نشست با انجام پرسش و پاسخ به پايان رسيد.




  • برچسب ها