امروز : دوم اسفند ماه سال 1402
image بانک

تشريح اقدامات زيرساختي بانکداري الکترونيک براي تسهيل خدمت‌رساني بانک صادرات ايران


عضو اجرائي هيئت‌مديره بانک صادرات ايران از اقدامات بانک براي حل برخي مشکلات زيرساختي بانک و تسهيل خدمت‌رساني به مشتريان با راه‌اندازي نئو بانک خبر داد.

به گزارش بانک امروز به نقل از روابط‌عمومي بانک صادرات ايران، ياسر مرادي در جريان سفر استاني جامع مديران ارشد اين بانک به استان قم، در نشست با کارکنان و روساي شعب و حوزه‌هاي صف و ستاد اين استان، از تلاش براي حل برخي نارسايي‌هاي سامانه‌هاي بانکداري الکترونيک با راه‌اندازي نئو بانک و استفاده از سامانه مديريت کانال اختصاصي بانک خبر داد و افزود: يکي از علل عدم موفقيت شعب همراه‌بانک است. همراه‌بانک صادرات ايران از نظر حجمي يکي از سبکترين همراه‌‌بانک‌هاي شبکه بانکي است که سوئيچ آن در اختيار شرکت خدمات انفورماتيک است و برخي قطعي‌ها از ناحيه بانک و به اين شرکت مربوط است که براي حل اين موضوع در دو مرحله برنامه‌ريزي صورت گرفته است که راه‌اندازي نئوبانک که حجم قابل توجهي از دغدغه‌هاي مشتريان بانک در مورد همراه‌بانک را کاهش مي‌دهد و با راه‌اندازي قريب‌الوقوع نئوبانک اين نگراني حل خواهد شد.

او افزود: مشکل همراه بانک در حال پيگيري مي‌باشد.

عضو اجرائي هيئت‌مديره بانک صادرات ايران استفاده از سامانه مديريت کانال براي رفع برخي از نارسايي‌‌ها و ايجاد زيرنوع محصولات در بانک صادرات ايران را نيز مورد اشاره قرار داد.

مرادي به برخي نارسايي‌هاي شرکت خدمات براي پشتيباني خدمات چکنو به مشتريان بانک اشاره کرد و گفت: با استفاده از سامانه مديريت کانال، اين مشکل حل شده و ليست چک‌هاي واگذاري براي مشتريان ارائه مي‌شود.

در اين سفر، بازديد از شعب و بررسي شرايط فعاليت همکاران و در عين حال ارائه راهبردهاي ارتقاي سهم از بازار بانک، ديدار با مقامات محلي، ديدار با بازنشستگان جانباز و ايثارگر و همچنين برپايي جلسه عمومي با همکاران شعب و شنيدن دغدغه‌ها و مسائل آنها، از جمله برنامه‌هاي اولين سفر جامع مديران بانک صادرات ايران به استان قم بود.

  • برچسب ها