امروز : دهم اسفند ماه سال 1402
image بانک


حضور پررنگ بانک شهر در دهمين همايش و نمايشگاه سالانه بانکداري الکترونيک و نظام هاي پرداخت


مديرعامل هلدينگ فناوري اطلاعات بانک شهر با اشاره به نقش فناوري اطلاعات و ضرورت تقويت آن به عنوان پيشران بانکداري ديجيتال و هوشمند از گسترش ارائه خدمات بانکي در کنار خدمات شهري در محصولات ديجيتال، هوشمند و خلاق بانک شهر در اين هلدينگ خبر داد.

به گزارش بانک امروز به نقل از روابط عمومي بانک شهر، علي نوري در آستانه برگزاري دهمين همايش بانکداري الکترونيک و نظام‌هاي پرداخت با موضوع «گذار به بانکداري هوشمند» با بيان اينکه در هلدينگ فناوري اطلاعات بانک شهر تلاش زيادي در حوزه ارائه خدمات ديجيتال داشته ايم و حرکت ما به سمت مفهوم بانکداري نوين بوده است، گفت: مجموعه خدمات ارائه شده در اين هلدينگ از جمله: نرم افزار کاربردي همراه شهر پلاس، نرم افزار کاربردي هوشمند شهري اسمارتيز، خدمات شهري در حوزه مترو و اتوبوسراني، شهرنت ها، خدمات و زيرساخت هاي مالي، پولي را مي توان زنجيره تکميل خدمات بانکي ديجيتال در کنار ساير خدمات پرکاربرد شهري برشمرد که توسعه خواهد يافت.
وي با اشاره به اقتضاعات فضاي جديد در بانکداري هوشمند و اتفاقات تازه در پي آن، تقويت فناوري اطلاعات را اساس و لازمه تقويت فضاي بانکداري در ايران دانست و گفت: نگاه و رويکرد هلدينگ فناوري اطلاعات بانک شهر بر اساس ارائه زيرساخت هاي نوين بانکداري و ترکيب آن با خدمات به همشهريان و مردم است.
مديرعامل هلدينگ فناوري اطلاعات بانک شهر گفت: هم اکنون توسعه زيرساخت هاي نرم افزارهاي کاربردي مانند همراه شهر پلاس و اسمارتيز در بانک مطرح است که به صورت کاملا بومي رونمايي شده و داراي قابليت هاي فني و کسب و کارهاي خوبي هستند. نرم افزار کاربردي هوشمند شهري اسمارتيز که در نمايشگاه بورس، بانک و بيمه رونمايي شد؛ قادر است در بحث زيرساخت پرداخت هاي خرد شهري ضمن مديريت موضوعات مالي و بانکي، خدمات مختلفي ارائه کند.
نوري با اشاره به ظرفيت هاي همراه شهر پلاس نيز گفت: اين نرم افزار به عنوان پلتفرم بانکداري ديجيتال تقريبا تمام خدمات بانکي را به صورت غير حضوري ارائه مي کند که در آن تلاش شده حضور مشتريان در بانک کاهشي شود.
مديرعامل فناوري اطلاعات بانک تاکيد کرد: به دنبال تحقق اين موضوع هستيم که دامنه خدمات را آنقدر توسعه دهيم که با همراه شهر پلاس مردم بتوانند خدمات مورد نياز خود را دريافت کرده و کمتر به شعبه هاي بانکي مراجعه کنند .
مديرعامل هلدينگ فناوري اطلاعات بانک شهر به برخي تکنولوژي هاي نوين بانکي بانک شهر در گذشته اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال پيشخوان هاي شهرنت در دوره اي خاص با اين رويکرد راه اندازي شد که خدماتي به مشتريان ارائه شود که منطق آن سلف سرويس يا خدماتي که خود کاربر امور آن را انجام دهد و همانند يک سوپر مارکت مالي عمل کند.
نوري با اشاره به اينکه اين خدمات با استقبال خوبي از سوي مشتريان همراه شد بيان کرد: بسياري از خدمات بانکي از ساعت هفت و نيم صبح تا ? شب و برخي هم به صورت ?? ساعته در پيشخوان هاي شهرنت در اختيار مشتريان است.
وي گفت: در دوره جديد، رويکرد اين است که از اين ظرفيت استفاده بهينه تري کنيم به همين دليل به سمت سامانه مانيتورينگ هوشمند بانک شهر رفتيم تا خدمات پشتيباني شعب بانک را با ظاهر و کاربري راحت تري ارائه کنيم .
مديرعامل هلدينگ فناوري اطلاعات بانک شهر با تاکيد بر اينکه ما تلاش کرده ايم خدمت خود را به خواست مردم نزديک تر کنيم، افزود: در اين سامانه هوشمند بسياري از خدمات را ترکيب و يکپارچه کرده ايم .


  • برچسب ها