امروز : دهم اسفند ماه سال 1402
image بانک

بسته اعتباري FMCG در نمايشگاه ريتيل شو، رونمايي شد


بسته‌اعتباري زنجيره تأمين کالاهاي تند مصرف «FMCG» بانک پارسيان به منظور ارائه تسهيلات اختصاصي به شرکت‌هاي پخش و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي رونمايي شد و ايجاد درگاه‌هاي پرداخت، دستگاه‌هاي کارتخوان و انواع کارت‌هاي پارسيان از جمله خدماتي است که توسط شرکت تجارت الکترونيک پارسيان در اين بسته به فروشگاه‌ها ارائه مي‌شود.

به گزارش بانک امروز به نقل از روابط عمومي تجارت الکترونيک پارسيان (تاپ)، در پنجمين نمايشگاه ريتيل شو از بسته ‌اعتباري بانک پارسيان با هدف تأمين مالي و افزايش فروش مشتريان هدف در زنجيره تأمين کالاهاي تند مصرف «FMCG» طي مراسمي با حضور محمد ضرغامي، عضو هيأت مديره و معاون طرح و توسعه، محمدرضا پارسافرد، مدير بازاريابي و توسعه کسب و کار و جمعي از معاونان و مديران بانک پارسيان و اعضاي هيأت مديره و معاونان و مديران شرکت تجارت الکترونيک پارسيان (تاپ) رونمايي شد.

بسته‌ اعتباري زنجيره تأمين کالاهاي تندمصرف بانک پارسيان، شامل مجموعه‌اي از سامانه‌هاي متعدد بانکي است که خدمات متعددي را به فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و خرده‌فروشي براي مديريت وجوه به آنها ارائه مي‌دهد و خدماتي که شرکت تجارت الکترونيک پارسيان در اين بسته به فروشگاه‌ها ارائه مي‌دهد، شامل درگاه‌هاي پرداخت، دستگاه‌هاي کارتخوان و انواع کارت‌هاي پارسيان مي‌شود.

بازارهاي هدف اين بسته اعتباري، تمامي شرکت‌هاي پخش، فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي بزرگ، فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي خرده فروشي و مصرف‌کننده‌هاي نهايي که از اين خدمات استفاده مي‌کنند را در بر گرفته و امکان بهره‌گيري از تسهيلات اختصاصي ويژه‌ اين بسته اعتباري، براي آنها فراهم شده است و تمامي شرکت‌ها و فروشگاه‌ها در لايه‌هاي مختلف مي‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

تسهيلات در بسته «زنجيره تأمين کالاهاي تند مصرف» با شرايط مطلوب به شرکت‌هاي پخش و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي که در حال حاضر مشتري بانک نبوده يا فاقد فروش متمرکز نزد بانک هستند، مشروط به تمرکز گردش مالي کسب‌وکار آنها از طريق اتصال دستگاه‌هاي کارتخوان/ درگاه يا واگذاري چک‌هاي حاصل از فروش به حساب‌هاي آنها نزد بانک پارسيان با شرايط زير پرداخت مي‌شود:

تسهيلات تا سقف 25 درصد فروش متمرکز آتي ماهيانه در حساب قرض‌الحسنه جاري با بازپرداخت سه ماهه يک جا در سررسيد، با امکان افزايش آن پس از دوره ياد شده تا سقف 85 درصد فروش متمرکز، متناسب با ظرفيت اعتباري و معدل حساب.

علاوه بر اين، در اين بسته، محصولي به نام کارت اعتباري بخش‌بندي شده با محل مصرف مشخص طراحي شده و به متقاضيان اين کسب‌وکارها ارائه مي‌شود که به افزايش فروش آنها کمک خواهد کرد. در بخش مصرف‌کننده نهايي نيز، تمامي فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مي‌توانند اين کارت را به مشتريان ثابت خود عرضه کنند و هم مي‌توانند به باشگاه مشتريان بانک پارسيان متصل شوند تا کارت اعتباري ارائه دهند. همچنين، استفاده از خدمات بيمه‌اي با نرخ‌هاي جذاب و تخفيفات مناسب و همچنين بهره‌مندي از خدمات ليزينگ در خصوص تأمين تجهيزات از ديگر امکاناتي است که بانک پارسيان از طريق همکاري با شرکت بيمه پارسيان و شرکت ليزينگ پارسيان فراهم کرده است.

  • برچسب ها