مدیرعامل بانک صادرات ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با «سیمای بانکداری»:

فرآیند نظام پرداخت برای مشتریان بانک صادرات تسهیل می‌شود

هزینه در حوزه خدمات کارمزدی، یک نوع سرمایه‌گذاری است

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه خدمات کارمزدی گفت: در قالب «سپینو» که پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات است، در ماه‌های آینده طرحی ارایه خواهد شد تا فرآیند نظام پرداخت برای مشتریان تسهیل شود.

دکتر محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه سومین همایش دفاتر استانی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، در گفت و گو با «سیمای بانکداری» در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه‌های این بانک برای توسعه درآمدهای کارمزدی به ویژه از طریق صنعت پرداخت، اظهار داشت: قاعدتا زمانی که در شبکه بانکی، کسب و کار بانکی از مدل جذابی برخوردار نیست، چاره‌ای جز این نداریم که برای تامین سود بانکی، به سمت خدمات کارمزدی برویم.

دکتر سیفی با بیان اینکه اگر هزینه‌ای هم در حوزه مربوط به فناوری اطلاعات یا خدمات کارمزدی صورت بگیرد، یک نوع سرمایه‌گذاری محسوب می شود؛ گفت: برای تحصیل انتفاع بیشتر، اتفاق بسیار خوب دیگری که رخ می دهد، ارایه سرویس مطلوب به مشتریان است. یعنی حضور در حوزه‌هایی مانند حوزه پرداخت یا حوزه‌هایی که توانایی برای مشتری ایجاد کرده و ارایه خدمت به مشتری را تسهیل می‌کند، هم به لحاظ منابعی و هم به لحاظ سودآوری برای بانک مناسب‌تر است. در عین حال اتفاق خوب و تجربه خوبی برای مشتریان رقم می خورد و از تردد به بانک و هزینه های ناشی از آن کاسته می شود. ‌

وی با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری در این حوزه گفت: به نظر من هر چقدر سرمایه‌گذاری در این حوزه صورت بگیرد، کم است و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که اکثر سرویس‌های بانک از جمله خدمات پرداخت به شکل آسان، مطلوب و مناسب و به صورت غیرحضوری به مشتریان ارایه شود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر این است که بانک در ازای این سرویس، کارمزدهایی دریافت می‌کند که مستمر است و هزینه‌ای به صورت مستمر برای بانک ایجاد نمی‌شود که این موضوع به نفع بانک است.

دکتر سیفی در رابطه با برنامه‌های بانک صادرات در راستای توسعه درآمدهای کارمزدی نیز گفت: در قالب «سپینو» که پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات است، در ماه‌های آینده طرحی ارایه خواهد شد تا بتوانیم فرآیند نظام پرداخت را برای مشتریان تسهیل کنیم.

وی همچنین در رابطه عملکرد دفاتر استانی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر گفت: تمام شبکه بانک صادرات اعم از شرکت‌های این بانک به خصوص شرکت‌های ابزاری و شرکت‌هایی که وظیفه ارائه سرویس به مشتریان را دارند، جزو خانواده بانک صادرات محسوب می شوند. از همین رو توقع ما این است که در مسیر تکریم مشتری، احترام به مشتری، ارایه سرویس مطلوب به مشتری و ارایه سرویس مناسب در زمان مناسب، اقدامات لازم صورت بگیرد.

مدیرعامل بانک صادرات در پایان خاطرنشان کرد: در واقع توقع ما این است که سرویس‌هایی که توسط شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به مشتریان بانک صادرات ارایه می‌شود، به موقع و درست و توام با تکریم مشتری باشد.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه خبر:

https://bankemruz.ir/?p=11279

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

آخرین اخبار

تصویر روز:

داغ ترین ها