شیرین شهبازی معاون فروش و توسعه بازار شرکت تاپکیش شد

مهندس شیرین شهبازی، به عنوان معاون فروش و توسعه بازار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش منصوب شد.

به گزارش بانک امروز به نقل از روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)،دکتر نوید غلامی، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش طی حکمی شیرین شهبازی را به سمت معاون فروش و توسعه بازار این شرکت منصوب کرد.

شهبازی دارای مدرک مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) و کارشناسی ارشد سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت(MIS) از دانشگاه تهران و حائز رتبه اول در میان فارغ التحصیلان این رشته می‌باشد که پیش از این توأمان به عنوان مدیر اجرایی و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت فعالیت‌ داشته است.

وی دارای بیش از ۲۰ سال سابقه و تجربه مدیریتی در شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات و بانکی می‌باشد و پیش‌تر نیز در یک شرکت دولتی فعال در حوزه IT به مدت چند سال مسئولیت مدیریت فروش را به عهده داشته است.

تجارت الکترونیک پارسیان کیش(سهامی عام با نماد بورسی تاپکیش) یکی از شرکت‌های هلدینگ داده‌پردازی پارسیان زیر مجموعه بانک پارسیان است که در زمینه تولید و تأمین و خدمات پشتیبانی فنی تجهیزات و توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بانکی فعالیت دارد و از بزرگترین تولیدکنندگان انواع دستگاه‌های کارتخوان و تجهیزات بانکی برای شرکت‌های پرداخت الکترونیک می‌باشد.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه خبر:

https://bankemruz.ir/?p=10560

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

آخرین اخبار

تصویر روز:

داغ ترین ها