پیام تسلیت مدیرعامل بانک گردشگری در پی شهادت‌ رئیس‌جمهور

شهادت جانگداز خادم‌الرضا (ع) آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پرتلاش، خستگی‌ناپذیر و مردمی جمهوری اسلامی ایران را تسلیت عرض می‌کنم.

محمدرضا فهمی مدیرعامل بانک گردشگری در پیامی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور ایران و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به این شرح است:

وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ

شهادت جانگداز خادم‌الرضا (ع) آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پرتلاش، خستگی‌ناپذیر و مردمی جمهوری اسلامی ایران را تسلیت عرض می‌کنم.

ایشان در طول دوران خدمت خود در ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران، منشا آثار و برکات بسیاری بودند و در سال‌های حضور به عنوان رئیس‌جمهور نیز توانستند چهره‌ای خدوم و مردمی را از خود در اذهان به یادگار گذارند.

در این حادثه‌ تلخ و غم‌انگیز همچنین شخصیت‌های برجسته‌ای مانند آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه‌ محترم تبریز و آقای مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان دار فانی را وداع گفتند و اندوهی بزرگ بر دل مردان و زنان ایرانی به جا گذاشتند.

اینجانب از طرف خود و همکارانم در مجموعه بانک گردشگری، این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های داغدار آن عزیران و ملت ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات را خواستارم.

محمدرضا فهمی
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه خبر:

https://bankemruz.ir/?p=10621

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

آخرین اخبار

تصویر روز:

داغ ترین ها