به دنبال مشکلات اپلیکیشن در سیستم بانکی؛

برداشت حقوق میلیون‌ها انگلیسی مختل شد

میلیون‌ها نفر در انگلیس، به دنبال مشکلات اپلیکیشن در سیستم بانکی، در روز پرداخت حقوق، قادر به دسترسی به حساب خود نبودند

به گزارش بانک امروز به نقل از ایسنا، بانک‌ها در سراسر انگلیس، روز جمعه، مشکلات سیستم‌های بانکداری آنلاین خود را تایید کردند و بسیاری از مشتریان آنها، در دسترسی به پول خود در روز پرداخت حقوق، دچار مشکل شدند.

برای دومین ماه متوالی است که بانک‌های بزرگ در انگلیس، با مشکلات فناوری اطلاعات در زمان پرداخت حقوق مواجه می‌شوند. کارشناسان می‌گویند سیستم‌های بانکداری آنلاین، هنگامی که دستمزدها و صورت‌حساب‌ها در پایان هر ماه، به حساب‌ها وارد و خارج می‌شوند، اغلب با نرخ بالای فعالیت دست و پنجه نرم می‌کنند.

در پیام‌هایی که به صورت آنلاین منتشر شد، بانک‌ها اعلام کردند که در تلاش هستند تا سیستم‌های خود را به حالت عادی بازگردانند.

بانک «نیشن واید» (Nationwide) در پیامی در وب‌سایت خود گفت: برخی از پرداخت‌های ورودی و خروجی در حال حاضر با تاخیر مواجه شده‌اند اما همه چیز عادی کار می‌کند. بدهی‌های مستقیم و سفارش‌های ثابت به طور معمول کار می‌کنند، اما پرداخت‌ها در نوبت هستند و به زودی انجام می‌شوند و مشتریان نیازی به انجام کاری ندارند.

بانک «فرست دایرکت» در وب‌سایت خود اعلام کرد هم خدمات بانکداری تلفن همراه و هم خدمات بانکداری آنلاین، با مشکلاتی در پرداخت‌ها مواجه هستند. مدت کوتاهی پس از آن، بانک‌های لویدز و هالیفاکس نیز مشکلاتی را درباره عدم امکان ورود مشتریان به بانکداری آنلاین و برنامه های بانکداری تلفن همراه مربوطه خود تایید کردند.

بر اساس اطلاعات وب‌سایت وضعیت خدمات «داون دتکتور»، کاربران در صبح جمعه، مشکلاتی را در دسترسی به خدمات تعدادی از بانک‌ها گزارش کردند که مشتریان آنها برای آنلاین شدن یا جابه‌جایی پول، با مشکل مواجه بودند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری تلگراف، کریس اسکینر، کارشناس فین‌تک، در پی این اختلالات به آژانس خبری PA گفت: بانک‌ها به سختی می‌توانند با فناوری‌های در حال تحول، به سرعت همگام شوند.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه خبر:

https://bankemruz.ir/?p=12001

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

آخرین اخبار

تصویر روز:

داغ ترین ها