حضور Alited در نمایشگاه Seamless 2024

شرکت مبین ارتباطات یکتا (مایا)، نماینده انحصاری تولید و فروش تجهیزات پرداختی Alited از کلیه مدیران، کارشناسان و فعالان صنعت پرداخت کشور برای بازدید از جدیدترین محصولات نوآورانه Alited در نمایشگاه Seamless 2024 دعوت می‌نماید.

مدیرعامل شرکت مایا در گفت‌وگویی با سیمای بانکداری، ضمن اشاره به سابقه چندین ساله شرکت مبین ارتباطات یکتا در صنعت پرداخت کشور و همکاری با بانک‌ها و PSPهای مختلف کشور اعلام کرد که مدیران و کارشناسان این شرکت در نمایشگاه Seamless 2024 در غرفه شرکت Alited حضور داشته و به معرفی محصولات و تجهیزات پرداختی این برند معتبر بین‌المللی خواهند پرداخت.

محمودیان افزود: شرکت مایا از سال ۱۴۰۲ به عنوان نماینده انحصاری، اقدام به تولید و عرضه محصولات پرداختی Alited از جمله پایانه‌های فروشگاهی در کشور نموده است، این برند متشکل از ۳ شرکت بزرگ چینی است که نزدیک به ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید پایانه‌های فروشگاهی دارند و ما توانسته‌ایم قرارداد نمایندگی انحصاری و اجازه صادرات به کشورهای منطقه را از alited به دست آوریم.

محمودیان درباره توان تولیدی مجموعه مایا نیز گفت: ظرفیت پروانه بهره‌برداری این شرکت تولید یک میلیون پایانه فروشگاهی در سال است؛ که با توجه به شرایط موجود در بازار و محدودیت‌های تأمین ارز، سالانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار پایانه فروشگاهی را می‌توانیم تولید و به بازار عرضه کنیم. 

محمودیان در پایان افزود: با توجه به حضور مدیران و کارشناسان این شرکت در غرفه شرکت Alited در نمایشگاه Seamless 2024  به نمایندگی از این برند، از کلیه مدیران و کارشناسان و فعالان صنعت پرداخت، برای بازدید از جدیدترین محصولات نوآورانه Alited در غرفه ۳۶ سالن ۵ این نمایشگاه دعوت می‌نمایم و پذیرای هموطنان محترم بازدیدکننده از این نمایشگاه خواهیم بود.

زمان برگزاری: ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت

مکان برگزاری: مرکز تجارت جهانی دوبی – غرفه ۳۶ سالن ۵

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه خبر:

https://bankemruz.ir/?p=10479

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

آخرین اخبار

تصویر روز:

داغ ترین ها