لزوم ثبت اطلاعات اقامتگاه اصلی مشتریان در سامانه املاک و اسکان برای دریافت خدمات بانکی

با الزام بانک مرکزی، دریافت خدمات بانکی برای مشتریان شبکه بانکی، منوط به ثبت و تکمیل اطلاعات آنها در سامانه املاک و اسکان کشور و احراز نشانی (کد پستی) محل اقامت اشخاص خواهد بود.

به گزارش بانک امروز به نقل ازروابط عمومی بانک دی، بر اساس اعلام بانک مرکزی، درخواست دریافت خدمات پایه بانکی مانند افتتاح حساب، دریافت دسته چک، دریافت تسهیلات، تعهدات و …، از طریق تطبیق کد ملی و کدپستی متقاضیان در پایگاه اطلاعاتی سامانه ملی املاک و اسکان، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بر این اساس تمامی مشتریان گرامی می‌بایست پیش از مراجعه به شعب برای دریافت خدمات بانکی با مراجعه به این سامانه به نشانی  www.amlak.mrud.ir  اطلاعات خود را تکمیل کنند.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه خبر:

https://bankemruz.ir/?p=14170

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

آخرین اخبار

تصویر روز:

داغ ترین ها