پایان کار کمپین «رخ‌به‌رخ» پاسینو با بیش از ۲۰۰ هزار نصب

کمپین معرفی به دوستان اپلیکیشن پاسینو با عنوان «رخ‌به‌رخ» با دستیابی به بیش از ۲۰۰ هزار نصب و تحقق تمامی اهداف از پیش تعیین‌شده، به پایان رسید.

به گزارش  بانک امروز به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، بر اساس آمار ارائه‌شده توسط اداره توسعه محصول و نوآوری معاونت کسب و کار، این کمپین که با هدف گسترش آگاهی عمومی نسبت به اپلیکیشن پاسینو و افزایش استفاده از خدمات آن برگزار شد، توانست شاخص‌های کلیدی عملکرد را به‌طور چشم‌گیری بهبود بخشد.

در این طرح، کاربران با معرفی اپلیکیشن به دوستان خود و دعوت به نصب آن، پاداش نقدی دریافت می‌نمودند؛ به‌گونه‌ای که در صورت وارد کردن کد معرف، کیف پول هر دو کاربر (دعوت‌کننده و دعوت‌شونده) به‌طور مساوی شارژ می‌شد.

از جمله نتایج برجسته کمپین می‌توان به رشد بیش از ۹۰ درصدی تعداد کاربران جدید و افزایش ۸۵ درصدی میانگین استفاده از خدمات اپلیکیشن و تعداد تراکنش‌های موفق اشاره کرد. همچنین، داده‌های آماری ماه‌های اسفند و فروردین نشان می‌دهد که این کمپین منجر به ثبت میانگین ۵۰ هزار کاربر فعال ماهانه شده‌است. پرکاربردترین خدمات در این بازه زمانی شامل خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبض، نیکوکاری و استفاده از کیف پول بوده‌اند.

گفتنی است هم‌اکنون کمپین «پشتیبانان پاسینو» با هدف ترویج و فعال‌سازی منوی پذیرندگان اپلیکیشن همچنان در حال اجرا است.

اپلیکیشن پاسینو در دو نسخه اندروید (از طریق بازار و مایکت) و نسخه تحت وب (PWA) از طریق وب‌سایت رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و سایت پاسینو به نشانی https://pasinno.com در دسترس کاربران قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه خبر:

https://bankemruz.ir/?p=12419

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

آخرین اخبار

تصویر روز:

داغ ترین ها