سرویس خبری خروج از بنگاهداری

خروج بانک صادرات ایران از بنگاه‌داری با عرضه اولیه یک میلیارد سهم «ثپهران»

​بانک صادرات ایران در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید و سیاست خروج از بنگاه‌داری، با عرضه اولیه بیش از یک میلیارد سهم شرکت «توسعه ساختمان سپهر ایران» با نماد «ثپهران» در روز ۲۰ بهمن‌ماه، گام عملی دیگری در مسیر مولدسازی دارایی‌ها و افزایش شفافیت از طریق بازار سرمایه برمی‌دارد.

راهبرد بانک صادرات ایران خروج از بنگاه‌داری و تمرکز بر فعالیت‌های مولد و شفاف است

​مدیرعامل بانک صادرات ایران در نخستین نشست هم‌افزایی ساختاری گروه شرکت‌های این بانک با تأکید بر تداوم جایگاه بانک صادرات ایران به‌عنوان نماد نوآوری و بهره‌وری در نظام مالی کشور، راهبرد اصلی بانک را «خروج از بنگاه‌داری و شرکت‌داری غیرمجاز» اعلام کرد و از تسریع در روند فروش و واگذاری شرکت‌ها در نیمه دوم سال خبر داد. 

عرضه اولیه توسعه نیشکر، گام بلند بانک صادرات ایران در خروج از بنگاه‌داری

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: عرضه سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان بزرگترین هلدینگ کشاورزی و صنعتی کشور توسط بانک صادرات ایران و بانک ملی، تلاش جدی نظام بانکی برای خروج از بنگاه‌داری و تخصیص بهینه منابع است. 

آخرین اخبار

تصویر روز:

داغ ترین ها