بانک امروز- هدف Seamless Middle East  گردهم‌آوردن کسب‌وکارهای فین‌تکی و شبکه‌سازی و رونمایی از محصولات نوآور به منظور ارتقای فناوری‌های پرداخت الکترونیک و بانکداری در منطقه است. بیست و چهارمین دوره رویداد Seamless Middle East امسال از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور فن‌آوران صنایع بانکداری و ارائه‌دهندگان راهکارهای پرداخت الکترونیک، خرده‌فروشی، لجستیک و بازاریابی دیجیتال در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد. در این دوره از رویداد، ۸۰۰ شرکت و ۵۰۰ سخنران و پنلیست حضور خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده از سراسر دنیا در این رویداد حضور به‌هم رسانند.

از مهم‌ترین مزایای این رویداد برای کسب‌وکار‌ها می‌توان به دیدار مشتریان، بررسی رقبا، معرفی ترندهای فین‌تک و پیدا کردن شرکای تجاری جدید اشاره کرد.

شرکت «توسعه‌ فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد بورسی «فن‌افزار» یکی از شرکت‌های فعال صنعت پرداخت و بانکی کشور است که امسال برای پنجمین بار در Seamless Middle East در غرفه H6-F20 حضور خواهد داشت. هدف از حضور در این رویداد علاوه ‌بر معرفی محصولات و راهکارهای جدید و تعامل با مشتریان، انعقاد قراردادهای فروش و صادرات محصولات پرداخت الکترونیک به بازارهای خارج از ایران است.