حمایت و تامین مالی کسب و کارها در صندوق کارآفرینی امید

حمایت و تامین مالی کسب و کارها در صندوق کارآفرینی امید

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در همایش سالیانه مدیران ستادی و استانی، ضمن بیان برنامه و اهداف سال ۱۴۰۳ صندوق، بر لزوم بهبود فرآیندها جهت تجهیز و تخصیص منابع با نگاه فناورانه و تسهیل خدمات به کارآفرینان به‌خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در همایش سالیانه مدیران ستادی و استانی، ضمن بیان برنامه و اهداف سال ۱۴۰۳ صندوق بر لزوم بهبود فرآیندها جهت تجهیز و تخصیص منابع با نگاه فناورانه و تسهیل خدمات به کارآفرینان به‌خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد.

وی با اشاره به ارائه راهکارهای تخصصی برای پیشرفت صندوق افزود: در چند ماه اخیر با بهره‌گیری از مشاوران و اساتید شبکه بانکی و متخصصان حوزه کارآفرینی، نقشه راه آتی صندوق مشخص شده است و باید در این مسیر قدم برداریم.

آقابابایی با بیان لزوم حرکت جهادگونه در جهت ایجاد اشتغال، تامین مالی موثر و حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط را راهبردی کار آمد در تحقق شعار سال و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم دانست.

وی با اعلام اینکه سال گذشته رکورد پرداخت تسهیلات در صندوق شکسته شد بیان کرد: کسب رتبه اول پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ در بین بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در سال گذشته اقدامی مهم و تاثیرگذار بود که نشان از تلاش همه جانبه و مجاهدانه هیات مدیره، مدیران و کارکنان صندوق در سراسر کشور است.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید در اختتامیه این همایش از مدیران برتر استانی در سال مالی ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه خبر:

https://bankemruz.ir/?p=10248

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

آخرین اخبار

تصویر روز:

داغ ترین ها