رونمایی از فناورکارت ارتباط فردا با حضور اسکندری مدیرعامل بانک آینده

رونمایی از فناورکارت ارتباط فردا با حضور اسکندری مدیرعامل بانک آینده

تفاهم‌نامه‌ همکاری میان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا وابسته به بانک آینده و گروه شرکت‌های IT صندوق فناوری‌های نوین در خصوص توسعه اولین نئوبانک شرکتی برای حوزه فناوری در ایران منعقد شد. این نئوبانک به شرکت‌های حوزه فناوری خدمات حقوقی و به پرسنل آن‌ها، خدمات حقیقی ارائه می‌کند.

با حضور اسکندری مدیرعامل بانک آینده از فناورکارت ارتباط فردا رونمایی شد

آیین رونمایی از «فناورکارت» با حضور بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده، مهدی صفاری‌نیا، مدیرعامل پارک فناوری پردیس، مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا، محمدعلی اکبرزاده، مدیرعامل ایران‌کارت، محمد کلاهی، معاون کسب‌وکار صندوق فناوری‌های‌ نوین و سید روح الله میرامینی، مدیرعامل صندوق توسعه فناوری‌های نوین، برگزار شد.

در این جلسه همچنین تفاهم‌نامه‌ همکاری میان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا وابسته به بانک آینده و گروه شرکت‌های IT صندوق فناوری‌های نوین در خصوص توسعه اولین نئوبانک شرکتی برای حوزه فناوری در ایران منعقد شد. این نئوبانک به شرکت‌های حوزه فناوری خدمات حقوقی و به پرسنل آن‌ها، خدمات حقیقی ارائه می‌کند.

بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده، در آیین امضای تفاهم‌نامه با ابراز خرسندی از اینکه پارک فناوری پردیس به جایگاهی رسیده که بتواند در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و حمایت مالی انجام دهد، گفت: «صندوق ظرفیتی دارد و با این ظرفیت، ابزاری اهرمی خواهد داشت برای اینکه بتواند نظام بانکی را وارد این کار بکند تا دلگرمی بیشتری برای جوانان ما که با نگاه خلاقیت و نوآوری تلاش می‌کنند، باشد.»

اسکندری در ادامه گفت:‌ «ما در بانک آینده ظرفیت‌های بسیار بالا و دارایی‌های بسیار قوی داریم. قطعا بانک آینده و هلدینگ ارتباط فردا به نمایندگی از این بانک از مجموعه پارک فناوری پردیس حمایت‌های همه جانبه ای خواهیم داشت.

مهدی صفاری‌نیا به معرفی پتانسیل‌های پارک فناوری پردیس پرداخت و پس از آن، محمد کلاهی توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های صندوق فناوری‌های نوین و موضوع تفاهم‌نامه ارائه کرد.

کلاهی در این خصوص گفت:‌ «در سال‌های اخیر گروه‌های این شرکت در حوزه فین‌تک به‌شدت فعال شده‌اند و همین مسئله زمینه‌ساز همکاری این دو مجموعه با هم شد.» او ابراز امیدواری کرد که این تفاهم‌نامه نقطه عطفی در همکاری‌های کلان پیش رو در حوزه فناوری و سایر حوزه‌ها باشد.

در ادامه، مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل مجموعه ارتباط فردا، با یادآوری تعامل نزدیک دو مجموعه بانک آینده و پارک فناوری پردیس از آغاز کار تا به امروز، گفت: «اکوسیستم فناوری و نوآوری در حال رشد است. آخرین گزارش‌ها می‌گوید که نزدیک به هفت و نیم درصد از تولید ناخالص داخلی (GDP) کشور در اقتصاد دیجیتال و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد می‌شود.»

وکیلی‌نیا افزود:‌ «به همین دلیل فکر می‌کنم که از نظر استراتژیک این همکاری بلندمدت است و ثمرات آن مجموعه بانک آینده، معاونت علمی ریاست‌جمهوری و پارک فناوری، صندوق فناوری‌های نوین، مجموعه ارتباط فردا و مجموعه ایران‌کارت را در بر می‌گیرد.»

 

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه خبر:

https://bankemruz.ir/?p=10461

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

آخرین اخبار

تصویر روز:

داغ ترین ها