پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین؛ روز جمهوری اسلامی

پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین؛ روز جمهوری اسلامی

رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیر عامل بانک ملی ایران با صدور پیامی، ۱۲ فروردین؛ روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش بانک امروز، متن پیام دکتر ابوالفضل نجارزاده به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله دوازده فروردین تجلّی خلق حماسه شکوهمند مردم سالاری دینی است.

ملّت انقلابی ایران در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ جلوه‌ای واقعی از مردم‌سالاری دینی را برای‏ جهانیان به منصه‌ ظهور گذاشتند، به گونه‌ای که این حادثه‌ بزرگ حیرت همگان در سراسر جهان را برانگیخت.

۱۲ فروردین یادآور خلق دومین حماسه ماندگار ملت مسلمان و انقلابی ایران پس از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ است و یادآور روز باشکوهی است که برای نخستین بار با مشارکت حداکثری مردم نوع حکومت کشور توسط آحاد مردم انتخاب و مهر “آری” بر نظام جمهوری اسلامی زده شد و اولین میوه درخت انقلاب به بار نشست.

اینجانب بدینوسیله ضمن قبولی طاعات و عبادات هم‌وطنان عزیز و گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛ امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر این راه، این روز بزرگ و تاریخ ساز را گرامی می دارم.

کارکنان شبکه بانکی سراسر کشور همراه با ملت ایران ضمن پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، حمایت همه‌جانبه خود را از دستاوردهای این نظام مقدس که حاصل خون هزاران شهید است، اعلام می دارند و تلاش خواهند کرد، در گام دوم انقلاب اسلامی و درسال ۱۴۰۳ که با تدبیر ولی امر مسلمین و رهبر عظیم‌ الشأن امت اسلام به عنوان «سال جهش تـولیـد با مشارکت مردم» نامگذاری شده؛ با مجاهدت مضاعف خودشان در راستای تحقق شعار سال کوشا باشند تا شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در عرصه‌های گوناگون کشور باشیم.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه خبر:

https://bankemruz.ir/?p=10166

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

آخرین اخبار

تصویر روز:

داغ ترین ها